Pages

Tuesday, March 22, 2011

Add me @ Facebook....Fariha Mutalib

Salam sejahtera semua pembaca & follower saya..mintak maaf sangat2 sbb rasanye sungguh lah lamanye x mengupdate blog saya nie...atas sebab2 yg x dapat dielakkan...huhuhuhu..jadi kepada sesiapa yg berminat nak menempah cupcakes saya harap dapat menelefon saya di 017-6085968 atau sila add saya di laman sosial Facebook dgn carian nama 'FARIHA MUTALIB'...dlm facebook complete dgn gmbr2 order cupcakes previous & latest...terima kasih atas sokongan semua...muahhhh!!!

3 comments:

  1. hai, harga cupcake ni smua brp eh??nampak sedap jerk..cantik lak tu..

    ReplyDelete
  2. dah lama saya add, tp tak approve2 pun.huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete