Pages

Thursday, October 14, 2010

Homemade Cupcakes for SALE!!Now available @ Seremban..

Assalammualaikum & salam sejahtera kepada semua pembaca..

Saya seorang yg suka memasak sebenarnye..saya baru lagi dalam bisness cupcakes nie..tapi saya berusaha buat yg terbaik utk semua customer2 saya.Idea memulakan perniagaan nie disebabkan saya merupakan seorang surirumah..jadi utk tidak membuang masa saya dirumah saya memberanikan diri menceburi bidang ni dan alhamdulillah usaha saya diberkati Allah s.w.t.Saya juga telah mula menerima tempahan sejak Jun 2010.Kebanyakan pelanggan saya sekitar Seremban&KL(sekiranya saya ada hal ke KL baru saya delivery).Blog ini juga dicipta utk memudahkan kepada pembaca/customer yg tercari2 di mana tempat yg sesuai utk membuat tempahan..


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di emel saya di gadizcupcakes@yahoo.com atau hubungi saya terus di talian 017-6085968






Akhirnya berjaya megaplikasikan apa yg di belajar ...


No comments:

Post a Comment